Dag två på operation

Gjorde som sagt kvällen op OP idag! Fy satan vad jag gillar det här!
Precis i min smak!
 
Dagens höjdpunkt var nog när jag var med på en underbensamputation! De ändrade sig visserligen i sista stund och tog "bara" foten istället, men det var precis lika intressant för det!
Ska vara på akutsalen mellan nio och sex i morgon så hoppas på en hel del godsaker då med!
(När jag säger att jag hoppas att det är mycket att göra menar jag aldrig att jag hoppas att folk ska skada sig så jag har något att göra, även om det låter så...ehe)
 
Var dock inte lika roligt när jag kom in på en sal där det låg en med öppen buk, stod där och tittade när de sydde och häftade igen, tyckte det var väldigt intressant, sedan gick jag runt duken och såg att jag kände igen personen på bordet lite för bra kanske, inte lika trevligt! Men sådant får man väl helt enkelt räkna med! Det gick bra i alla fall så var ju fint det.
 
Galet snygg i mina gröna kläder. Ser ut som jag vuxit upp under en sten och glömt skrapa av mig mossan på vägen upp. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0