But this time not for you but just for me

Haft ännu en häftig dag på OP, den här veckan har levererat!

Fick se när dem amputerade ett helt underben idag!
Var även med när dem borrade i skallen på en annan patient och massa godsaker. Men det blev nästan för mycket, även för mig. Just huvudet i närheten av ögonen är ett känsligt område haha usch.
Sett massa annat också men orkar inte rabbla upp allt, sen vore det tråkigt om Elin kräktes när hon läste det...:)
 
Fick sluta en timma tidigare, bussen var sen som vanligt så missade sista hem ifrån stöpen. Hatar jävla västtrafik, hur svårt ska det vara? lägg inte tiderna så att ni inte kan hålla dem, fan en femåring kan väl lista ut att man inte tar sig från punk A till punkt B på tre minuter om man vet att det är 1,2 mil på ett ungefär, SÅ TRÖTT!
Vet inte hur många gånger jag antingen stått och frusit häcken av mig i stöpen i väntan på att mamma behövt åka extra pga bussarna inte håller tiderna, eller att jag fått gå 4 kilometer av samma anledning. 
Jo men är precis av anledningar som den här jag väljer att lägga i stort sett hela studiebidraget på ett busskort som jag inte ens får använda när jag vill, och som ändå gör att jag måste åka bil eller gå sista biten. 
Sämsta företaget i världshistorien. Skärpning.
 
Gnällt färdigt om detta för idag ehe
Nu ska jag göra ett teoritest sen sova, mums!
 
Gott eheheh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0