Bokad this and that

tagit tag i lite saker och bokat så fingrarna glöder!
 
Bokat in två körlektioner i nästa vecka, dags att ta tag i det där igen! Så tråkigt att mina "gratislektioner" är slut så jag måste betala varenda gång nu bara, men men!
 
Bokat in en tid på spat i arena på torsdag, dags att utnyttja presentkortet jag fick av amanda i födelsedagspresent! Är mer än välbehövligt känner jag! Får se om jag får någon bekräftelse på bokningen eller om dem ringer och ber mig byta tid, hoppas!
 
Även bokat in en jäkla massa jobbtider, nästan alla mina lediga dagar de kommande tre veckorna, dags att få lite pengar att rulla in igen, hoppas vi bara på att någon vill vara ledig just dem dagarna jag kryssat i! Hehe
 
Nä, nu ska jag faktiskt sova, vore fy skam om jag var sånhär i morgon igen, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0