Blodtrycksfall och nyponsoppa

Spännande va?
Det var det inte.
 
Gick runt som vanligt när jag på ett ögonblick kände hur magsäcken slog en volt, illamående till max och sedan kom kallsvettningarna, skojar inte när jag säger att jag hade fläckar på arbetsskjortan, såg ut som om jag spenderat tre timmar på gymmet och inte på kss.
Blev lika blek som de vita lakanen på sängarna så min handledare följde mig till vilorummet, där jag ramlade ihop precis framför sängen.
Vaknade lite senare, groggy som patienterna på morfin, och helt genomsvettig.
 
Nä fy, det var inte trevligt, inget jag vill uppleva igen. Kommer aldrig glömma den känslan, helt med i huvudet till en början men ingen kontroll på vare sig kroppen eller orden. Som att vara full. fast nykter haha
 
Men det gick över efter ett par glas nyponsoppa och lite käk, skönt det!
Kunde fortsätta mitt kvällspass som om ingenting och har nu samlat ihop ytterligare 7 timmar.
 
Dags att sova, i morgon blir det ännu ett 7-16 pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0