You got him high, but you left him low

Pisslång dag, ville bara att den skulle dö ut någon gång! 
Marianne hörde min bön och släppte oss en halvtimma tidigare så jag han med bussen en timma tidigare, åh ♥
 
Vet inte om jag fått något vettigt gjort idag egentligen, känns inte som att det är mycket vettigt på G någonstans. Hinner inte ens träna idag eftersom jag måste plugga en jävla massa psykologi tills i morgon, ååå orkar inte.
Har en djävulsk träningsvärk som hade varit skönt att bli av med, men men, man kan inte få allt här i livet!
 
Ska övningsköra om ett par timmar, får köra budgetvarianten här hemma nu ett tag, körkortskassan börjar bli spökligt tom! Skulle haft min lilla uppkörning idag, men den blev flyttad till nästa vecka, så då blir det både lilla uppkörningen och halkan samma vecka, iih kul!
 
Nä, plugga var det, hej!
 
Your pain was my pleasure, your sorrow my joy
I feel now I've lost you to health and good cheer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0