You die when you're young

Dra mig baklänges vilken galet bra helg jag haft ihop med mina fantastiska systrar! Galet och magiskt.
 
Jag och Elin bilade ju till Göteborg i fredags, när vi väl kom fram så lallade vi runt på gatorna och kikade i lite affärer den korta stunden de var öppna, sedan tog vi en fika medans vi väntade på sofia. När hon slutat jobba tog vi oss lite gott att dricka på Ritz! Sedan vaggade vi hem för lite nattamat i form av plock och hallondrinkar!
 
Igår var helgens stora höjdpunkt! 
Jag och Elin vandrade omkring på stan i sju timmar medans sofia jobbade!
Vi gick och blev sminkade och snygga hos Tessan innan vi mötte upp den stora systern!
Blev ett glas med Tessan och Veronica innan vi gick och käka för att sedan dra igång en liten förfest hos sofia!
En utgång ser heeeelt annorlunda ut där än här hemma haha
Vid halv ett var vi återigen på Ritz, en förfest som här hemma hade betraktats som själva festen! Vid två lämnade vi Ritz för nästa krog som jag inte kan namnet på ! 

Vid fem i morse vinglade vi innanför sofias portar där jag somnade på soffan efter tre sekunder!

Idag har vi bara legat på soffan hela dagen, inte funnits mycket krafter till något annat!

Så fruktansvärt bra helg! Det här behövde jag!
 
Vad våra sju timmar på stan bestod av var en jäkla massa shoppande och ÄNNU MER fika!
 
Resten av kvällen spårade ur lite men kul var det! Och den där förbannade peruken är något av det fulaste jag sett haha!
 
Dagens sysselsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0