Vardag utan mening

De här dagarna funkar inte för mig, kommer hem och lägger mig och somnar och sover flera, flera timmar. Så illa.
När jag har plugg så gör jag ju det, eller så jobbar jag direkt efter skolan så då somnar jag ju inte, det bästa av allt är när jag tränar för då hinner jag inte sova och jag hinner aldrig bli så slö.

I morgon skriver jag ut mig ur sjukstugan, då blir det ett par km på crossen på gymmet! Sen avslutar vi veckan med ett medel/puls-pass på lördag! Mhmmm så får det bli!
 
Sprungit runt lite på stan med Elin, ungefär där det tar slut på aktivitet idag!
 
Nu ska jag kolla de sista avsnitten av Hollywoodfruar och kanske plugga lite teori om jag hinner! (Ah för jag är ju så upptagen, busy busy)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0