Stupid song made me think of you,

Sista skoldagen, nu har jag fanimej höstlov! Det gick ju snabbt!
 
Efter skolan har jag växlat in ett par tusen till turkisk lira, kan ju vara bra att ha med sig! Hehe
Köpt lite solskydd som för övrigt är snordyrt, how come? Sinnessjukt.
 
Hann även med att kolla balklänning åt Lisa och ta ett pass på gymmet, goett.
Har nu bunkrat upp med en massa flöt inför ikväll, ska avnjuta dessa två sista dagarna hemma i min säng, i min soffa, i mitt kök, och bara vara här. Åhåhå kommer ha sån hemlängtan!
 
Ja ne, duscha av sig gymmet kanske och sedan hugga in på pitabröden som serveras denna afton, wiiieeee
 
Hej!
 
 
 
Jag är stark nu.
Låtsas jag!
Så nu kan ingen bråka med mig i Turkland, I don't need no body guard.
Bara om han är snygg, då kan han få vara det.
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0