Skolhets

Sitter och kollar igenom fronter och blir lite smått förbannad,
Har sju inlämningar som jag skickat in där och inte en enda är rättad, en del gjorde jag ju för fasen för en månad sen. Blir så trött på att alla lärare ska hetsa en med att det är viktigt att lämna in allt i tid och helst ska det vara femton saker i samma ämne, men man får inte gnälla om att det är mycket, för det hör till vår utbildning...Och sen när hörde nite rättning till lärarnas yrke??? Arbetar jag med något vill jag väl för fan se att det jag gör är okej, annars är väl hela grejen rätt meningslös! Åååh trött jag blir. 
 
Är egentligen bara dödligt stressad över typ...allt! Sjukt nervös för allt och vill bara bocka av det ena efter det andra! Känner mig lugn vad gäller skolan, för jag jobbar ju på som en hamster, sen att jag inte vet om jag jobbar bra det är ju tydligen inte så intressant MEN det är allt annat som får mig att sitta och stirra ut i tomma intet som en zombie!

Halka på onsdag vilket jag är nervös över, men det ska bli kul!
Ska flyga för första gången på söndag, är så nervös att jag är beredd att dö lite
Har min uppskrivning direkt när vi kommer hem och inte långt därefter min uppkörning, bara tanken på det får magen att vilja göra uppror! ååååååh!!
 
Ska lägga mig och kolla ett par avsnitt av awkward och försöka stilla skallen lite!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0