Reflektion mitt i natten

Dagens träningspass på friskis var så jäääävla roligt! Jag log genom hela timman haha! Men var nått så djävulsk jobbigt, svettades som en idiot efter tio minuter, sjukt gött!
Har redan träningsvärk i rumpan, hoppas på att kunna gå i morgon!
 
Bion var också galet bra! Skrattade så jag grät genom större delen av filmen, grät en skvätt, skrattade och Awww:ade, när den var slut applåderade alla i salongen, magiskt!
 
Blev lite häng på pims efter bion, ibland när man hoppas lite sådär extra så kan det bli en väldigt bra kväll även om den är väldigt städad och lugn! 

Tackar Johanna och Jessica för trevlig bio-dejt, maten var god också! Och alla andra inblandade, bästa fredagen jag haft på länge!

Nu ska jag mysa ner mig bland alla täcken och kuddar, i morgon bli en jobbig dag till att börja med, ska hinna  städa och ta en pw innan jag får besök!
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0