Push it real good

Veckan har börjat bra!
Startade morgonen med att lära mig benmassage, amanda var mitt knådoffer! 
Hade en lektion till, socialpsykiatri - snart klar med inlämningen där, jag är så awesome. 
Hade sedan fyra timmar hål att fylla igen! 

Gjorde det på bästa sätt måste jag säga, shoppade med Amanda, Jessica och Johanna, hade körlektion - som gick förbaskat mycket bättre än sist, lunchade med amanda, och sedan drog vi oss tillbaka till skolan efter ännu  en runda på stan!
Efter skolan tog jag och Lisa ströget genom stadens torg! Nä inte riktigt men lite.
Slutade med att jag bjöd henne på middag/kvällsmat i utbyte mot att hon skjutsade hem mig, bra deal! Vi har planerat lite inför torsdag då det vankas utgång! Blir en lugn kväll vad gäller förtäring av flytande föda, vi ska bara plöja på dansgolvet, var så längesen jag bara dansade loss en hel kväll å vad kul det ska bli!
 
I morgon ska jag på kalas hos systeryster i Tidaholm efter skolan, annars är det väl som vilken dag som helst haha, tisdagar <3...
Sinnet tar mig till en annan värld,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0