Let my perfume, soak into your sweater

Ännu en skoldag, börjar väl med lite massage som vanligt! Är inte alls taggad idag, inte för fem spänn. 
Har prov på onsdag så är väl bara att börja plugga också. Borde verkligen läsa lite teori också, haft en liten för slö vecka angående det där nu.
 
Har håltimma, blir en körlektion där!
Efter skolan var det sagt att vi skulle till friskis och svettis och träna lite, men får väl se hur sjuklingen känner sig idag och sådär! Något litet pass ska vi nog klara av, hoppas jag!
 
Är för trött för att orka klä på mig, blåsa håret eller sminka mig, vill bara rulla ihop mig under täcket igen, med eller utan handduk, I don't care. 
 
Ha en bra dag!
 
Vad är meningen med livet?
- Att föda barn
Varför finns jag?
- för att barn stora som vattenmeloner inte får plats i pungen på en man.
 
Där barn, har vi löst livets stora gåtor! Haha...orkar inte, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0