Kvällens pass - box !

Svetten forsade, pulsen slog utav bara fan och jag vrålade högt, men fy satan vad kul det var! Helt sinnessjukt, det där ska jag göra igen nästa vecka, inga tvivel! Galet nöjd med vår insats också, att vi orkade igenom hela timman är för mig imponerande haha
 
Stått i duschen en halvtimma så känner mig något fräschare!
Så galet glad efter varje pass, endorfinerna sprudlar! Vem fan behöver en grabb!?
Ska ta mig lite fil sen skriva klart etiken, nu har jag ju energin för det i alla fall!
 
I morgon har vi hela ...tre? lektioner. Wow.
Vi ska greja lite med grupparbetet, skönt att komma igång!
 
Efter skolan drar vi till gymmet och kör någon timma, sedan kommer Elin och plockar upp mig för en roadtrip till göteborg! Wiiiiiii!
Spendera hela helgen med bästa systrarna, roligt!

Ja ne, hejhej!
 
Aldrig mått så bra som de senaste två veckorna, behöver det här, vill det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0