Kurerar mig

Höll på att tuppa av när jag skulle borsta håret i morse, kroppen vill inte alls sammarbeta.
Kände mig konstig redan igår under träningen, är väl nån skit på gång. 
Eller så är det bara på grund av all stress och nervositet going on så att säga, blöh
 
Tycker för övrigt att det suger att jag missar hela maskeradtisdagen idag. Vill också vara meeeed.
 
Mja nja ne, what to do, finns inte mycket att göra åt det! Ska kolla över alla kurser och se om jag behöver plugga något, men det ser ljus ut för fröken Malmberg, tror inte jag har något hängades över mig för tillfället faktiskt!
Får kanske bli lite teoriplugg istället då, men först fil och flingor!
 
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0