It's so insane cause when it's going good, it's going great

En väldigt, väldigt varm dusch för att få igång dessa stela leder och muskler såhär på morgonkvisten, funkade relativt bra i alla fall! Behöver träna. hehe
Tror det blir lite box ikväll, får se om kroppen orkar med eller inte!
 
Har en helt okej dag framför mig, ingen direkt asrolig kombo av lektioner men slutar hyfsat tidigt i alla fall!
 
Jag skriver här mest för att fördriva tankarna på något annat än det faktum att jag måste börja klä på mig och sådant...men klockan börjar ticka iväg och min tid av förnekelse lider mot sitt slut. Tur att jag plockade fram kläder igår, Like in the good old days!
 
Ha en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0