In a world full of lies we live to tell

Kommer knappt ur sängen, så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen..
Vill inte riktigt vara med idag känner jag, vore så skön att stanna hemma, sova till elva eller något, och sen plugga psykologi hela dagen. Men nejnej, här ska det plågas jävel hela dagen innan tortyren fortsätter på hemmaplan, det är så vi vill ha det!....ellerRrRrRRRr
 
tror jag skiter i att typ...borsta håret och sånt idag och äter istället, hehe
SKa fylla min termosmugg med en massa skolhett te också, bara för att jag kan!
Fick en av Jessica igår, wiiie ♥
 
Ja...ne....Ha en bra dag då!
 
Första mingelbilder på evigheter, älskar dödslängtan fram tills dem kommer upp på facebook<3
Om man inte vet att man varit med på bild....tja...då är det också ganska ångestladdat. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0