I guilty stand before you

Började dagen med massage, inte helt fel! Dock inte så förtjust i ben/fotmassage, men fick mig en liten tupplur i alla fall, alltid något!
 
Gjorde nästan en hel inlämning på socialpsykiatrin och min grupp redovisade på sjukvården, så jag känner mig rätt nöjd med min insats i skolan idag, haha

Efter skolan drog jag och Lisa ett djävulskt pass på friskis och svettis, kändes som jag skulle avlida om och om igen, men vi klarade oss igenom hela ännu en gång, duktiga!
Promenerade ner till rese i spöregnet och hoppade på första bästa bussen! 

Försökt tina upp mig själv i duschen med skolhett vatten, gick väl sådär bra! Ligger här med två täcken och fryser ändå! Känns som fötterna ska trilla av vilken sekund som helst!
 
Skiter i psykologin, orkar inte mer
Ska kolla på filmen som börjar på tv11 klockan nio istället
Prioriterar som en chef.
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0