I guess everything is timing

Har varit en väldigt bra dag! Kul!
 
På bår kära håltimma hade jag körlektion, som gick jäkligt bra! Fyfan vad skönt det känns! Åh så glad att min pissdåliga period tagit en paus, sen vet man ju aldrig, kanske går åt helvete nästa gång! Men idag kändes det bara ah, riktigt jävla asbra!
 
Tog en runda på stan med Amanda, brände naturligtvis lite pengar, nu får det vara bra ett tag(för det har jag ju inte sagt innan??)
 
Efter skolan drog jag och Fislisa vårat första pass på friskis och svettis! Var så jobbigt att jag trodde jag skulle avlida, men överlevde och tog mig igenom hela passet så känner mig väldigt nöjd! 
I morgon blir det core istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0