I don't wanna fall unless I'm falling for you

Spinningpasset var såååå bra! Orkade köra hela passet fullt ut den här gången, svetten forsade och jag hade hela tiden ett galet leende på läpparna!
Var smått suicidal hela dagen, men så fort jag kom innanför F&Fs dörrar lättade det, mhmmm jag gilllar det här! Behöver det.
 
Lisa kom hit vid tio i morse, jag hade förberett rena hotellfrukosten som vi mumsade i oss innan vi drog in till stan! En promenad och en kopp te senare satt jag på bussen hem igen. 
Hatar hösten, men jag gillar att sitta inne i värmen, dricka te och titta ut och tänka "fuck U autumn". :)
 
Har jobbat på lite inlämningar, går sakta men säkert! Orkar inte fokusera på något!
Göteborgshelgen verkar vara lite skakig, det får inte gå åt fanders, behöver den.

Funderar på om jag skulle se ett par avsnitt av awkward innan jag tar bussen tillbaka in till stan...hmmm
 
Ikväll har vi två platser bokade till boxen! Ska bli så jäkla kul! Hoppas jag i alla fall hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0