Her days are over, baby she's over

Mhmm älskar att vakna till mysiga sms och träningsvärk från helvetet! Bara hälften var sant.
 
Ska slänga på mig lite kläder och försöka få  mig lite gröt idag, så jag slipper avlida det första jag gör. Eller ne, har bara en halvtimma på mig och här sitter jag? Förnekelsen är total <3 I don't need frukost halv sju på morgonen. Men där emot halv åtta, då jävlar drar kroppen igång någon protest, den ska alltid vara så  besvärlig!
 
Pluggade någon timma igår kväll till massageprovet, kan det mesta ändå tror jag, rabblade tills jag somnade igår, och rabblade direkt när jag vakna och till och med en del latin sitter där det ska! Men bara lite, men det gör inte så mycket, satsar bara på att bli godkänd den här gången, med tanke på omständigheterna.
"välkomna tillbaka, det här har vi arbetat med i fyra veckor, ni ska ha prov på det nästa onsdag"
Jo men man tackar!!:))
 
Nä ska sätta igång, här kan jag inte dega!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0