Du är känslosvall, jag är känslokall

Sovit pissdåligt hela natten, drömt jobbigt och känner mig förbannat jobbig just nu, åh
 
MEN om ett par timmar kommer min lilla goding på besök! Och Jocke och Emelie förstås!
Blir lite käk och bara en jäkla massa mys, inte sett Gabriel på hur länge som helst, så kan tänka mig att min lille korv vuxit en del! Gosen!
 
Ska iväg och handla med mamma snart, införskaffa lite shampo och sådant att ta med på resan, 
herrejävlar vad jag kallsvettas av bara tanken just nu, är så galet nervös! Första flygturen någonsin, kan bli intressant för deltagande parter!
 
Ska försöka komma ut på något ikväll trots alls, kommer inte palla att sitta här hemma och räkna timmarna, det går bara inte!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0