Dagens träning

Sög. Det var det tråkigaste jag varit med om i hela mitt liv, längsta timmen jag genomlidit på evigheter, usch.
Svettades och fick ont utan att det var roligt, sämst. Det ska vara kul att träna, annars vill jag inte vara med, då känns det helt meningslöst för min del haha..nä core provar jag nog på i sista hand igen!

Men känns ju i alla fall skönt i kroppen nu, känner hur träningsvärken kommer smygande redan!
Måste plugga massage nu, blir väl till att sitta uppe hela natten. Suck.
 
Min medlemskort som egentligen inte borde visas för allmänheten..haha jag dör, ser ut som en sönderknarkad tjockis...Bild från i nian, ser allvarligt talat ut som jag har stoppat hela käften full med kakor, fint Anna, fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0