Balklänning

Provade ju som sagt lite balklänningar idag och hängde undan den kandidat som jag tror jag bestämt mig för! Kände mig sådär fluffy cloud - rainbow - sugar and unicorn-söt i den! Vill bära den alltid!
Mor ska följa med mig i morgon när jag provar igen, sen kanske vi betalar in handpennigen...och då är den så gott som min! Åh!
 

Färgen är inte riktigt som den ska här, konstigt ljus men den är ju förhimla söt ändå!?
Här är en från kristinabodens hemsida, där ser man bättre! Färgen alltså.
Kommer vara galet snyggt om jag är lite solbränd också, får jobba på det och solblekt hår så blir det perfekt! 
 
Provade även samma modell fast i en mörkröd. nästan brun färg, den var också väldigt fin på men kändes lite roligare med den "rosa", den kunde man tydligen även få hjälp med att kapa efter balen så jag kan ha det som en fin partyklänning, är ju asbra!
Åh..när jag kollar på bilden längst ned så får jag  nästan lite beslutsångest, den färgen har dom inte haft förut så är ju inte lika många som visat sig i den innan, såg flera stycken som hade den rosa förra året..men det bryr jag mig inte om egentligen, för kände mig väldigt fin i båda faktiskt, roligt!!
Men den röda fanns bara i XL, tro det eller ej, men mina boobs flög ur så fort jag andades lite, fast hon nålade i ryggen och grejer, så den går nog bort ändå! Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0