All I ever wanted was the world

Fy fan vilken bra dag det här är, åh älskar dessa dagar!
 
Började morgonen med friskvårdsmassage, felt good liksom.
Skrev klart ännu en inlämnig. På lektionstid. Innan deadline. Skönt.
Hade körlektion som gick kalasbra, idag gick jag in med en helt annan inställning och fy satan vad nöjd jag var när jag klev ur bilen! visst blev det ett par småfel, men inget jag skulle bli kuggad för som daniel sa, wiho!
Lunchade på chinatown med Jessica och Johanna, moms.
Sen tog dem mig  varsin arm in till kristinaboden och guess what? Hittade en balklänning! I'm on a roll!
Hängde undan den veckan ut, ska in och kika på den ihop med mammi i morgon också. Wiiie!
 
Elin plockade upp mig efter skolan, sen åkte vi hem hit! Tjöta skit och sådär innan hon drog!

Har sådant flyt idag, kanske skulle göra ett körkortstest av bara farten och se hur det går? haha
 
Kvällsmat, gotti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0