Who's gonna save the world tonight?

Ja inte fan var det jag i alla fall!

Min superhjältedräkt igår var katastrof.
Skulle sy fast en skylt av kartong på mitt linne, stack hål på pekfingret med baksidan av nålen, var som att sticka hål på en vattenbalong, no joke, skvätte blod över hela mig, linnet, golvet och det finns fortfarande spår av olyckan på min hylla!
Skulle istället limma fast skiten, limmade ihop hela linnet så blev tillslut superglue heheheh
 
Men förfesten var kul! Spelade spel, dansade och var allmänt glada bara! Drog vidare till bogrens som S.Ö.G. Gillar inte bogrens alltså, inget kul ställe alls! Försökte verkligen men gav upp när klockan blev ett, gick och käka och åkte hem, ja...kul kväll överlag ändå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0