Uppkörning

Ja då gott folk, idag klarade jag min uppkörning!
 
Var äckligt nervös innan jag gick mot körskolan, hade en dubbellektion som tack för allt i världen, gick kalasbra! Kändes något bättre att sätta sig i bilen igen med orden "kör så som du gjorde nyss så klarar du det utan problem!" Och det gjorde jag!
Lättnaden när vi parkerade vid trafikverket igen och lille Rune sa "Tja....du är godkänd, är väl vad jag har att säga!" - går inte att beskriva! Så jäkla glad! Och så skönt!
 
Nu har jag en ny tid för teoriprovet också och jag känner mig galet mer laddad inför det nu, godkänd på alla testerna och har rätt inställning, nästa gång ska jag klara det!
 
 
 
Snart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0