Take me back to the start

Får inte nog av semesterbildeeeeeeeeeeeeeer, vill tillbaka, åe du grova vinter-depression, försviiiinnn.
Skulle pluggat igår, somnade klockan sex och larmet ringde klockan sju, mhmmm 13 timmar av sömn, säger väl en del? Blä.
 
Får väl ta en tidig buss, Hahahaha skoja som om jag hade bussar att välja mellan!!, och plugga i skolan innan psykologin, kommer gå så bra det här. Vet inte vad som är värst, att jag inte pluggat eller att jag inte bryr mig.
 
Efter skolan ska jag i alla fall få uppleva lite lycka i form av shopping, om jag hittar något dvs, annars är det också sorgligt. Sen blir det jobb hela kvällen! Chash is king.
 
Ha en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0