Studentkaos

Är så trött på allt student-tjafs, spyr lite galla över allt vad student heter.
Svar ja, det ska bli nått så fruktansvärt roligt!
Kommer kännas så skönt att ha klarat av gymnasiet, för det är ju ändå en väldigt stor grej!
 
MEN allt tjöt om det gör mig gaaaaalen! Är väldigt mycket prat om att vi ska göra till det roligaste året och blablabla men för guds skull, sluta hetsa, luta er tillbaka och håll klaffen i två minuter och njut av det istället då. Orkar inte med mössor dit och den sa det hit, självklart vill jag få allt ordnat precis som alla andra, men vad är problemet liksom, det är november, det finns gott om tid för hysteri, tagga ner lite världen, "du måste" - "vi måste" - "du ska ha"  - "balbalbalblba", vem kan i ärlighetens namn säga att det gör studenten rolig? Less på det redan och det har inte ens börjat än...Övertaggning är aldrig bra. 
 
Jag är på så tråkigt humör idag, skjut mig
 
Har i alla fall designat färdigt min studenmössa idag, det är kuuul! Mest för att jag satt själv och gjorde det under tystnad, utan en hel skola som står och vrålar hur den ska se ut och hur alla andra ska göra, hehe
hate me, puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0