Ser du nu vad du gör

Följde med Jessica hem efter skolan igår, vi tog en fika på turkish delight och julmust innan vi åkte hem till mig!

här spenderade vi ett par timmar av armbandsskapande, nagelfix och tacos, en riktig tjejkväll så att säga! Men framåt åtta tröttnade vi på det så vi gjorde oss i ordning och drog oss in mot stan!
Där vi sedan spenderade rätt många timmar på pims i blandat sällskap, när personalen sa åt oss att dom hade stängt var det väl inte mer än rätt att ta sitt pick och pack och bege sig hemåt, med william som chaufför!
 
Idag har vi degat på soffan med ett par filmer och rostat bröd, mmmmhmm
 
Förbereder mig en brakmåltid sen ska jag spendera resten av den här lördagen med att kolla film tror jag, hehe
 
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0