Queen of apology

Tog en 2 kilometers promenad hem från bussen i kylan, inte att rekomendera. 
Känner inte mina ben. Fortfarande.
 
Håller på att städa för fullt, har bytt lakan i sängen och plockat i ordning, lika bra att ta resten av tråkgörat när man ändå håller på, damma och dammsuga...
 
Måste plugga massa psykologi tills i morgon, oj vad jag inte kände för det! Bortträngning kallas detta barn, det har vi lärt oss i...psykologin! Sedärja, kan ju. Sysselsätter mig med annat så jag glömmer bort pluggandet för stunden, tyvärr kommer jag ju på det hela tiden så har inte mycket ursäkter kvar snart. När jag städat klart finns det inget mer att göra än börja läsa. Usch. 
Kanske skulle priortera en etik-inlämning istället. Haha nej.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0