Oh it's such a shame for us to part, nobody said it was easy

Kändes värt att gå ur sängen i morse för två lektioner.
Eller inte. 
 
Gick loss på maxi med Lisa ett par timmar, köpte mig ett par nya svarta jeans. Som inte är gråa. Och i rätt storlek den här gången. No more skärp for me! Hoppas jag, töjer sig de här också och blir som mjukisbrallor vet jag inte vad jag gör. 
 
Åkte hem, somnade på soffan, vaknade, skjutsade patrik, åkte in till stan, plockade upp lisa, mötte upp Elin, drog på spinning, halvdog. 
Riktig svensson-dag det här! Men gött var det!

Nu ska jag ta mig en välförtjänt lång dusch, skiva upp lite melon och parkera mig framför grey's anatomy!

Hej!
Hahaha är han inte det sötaste som finns!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0