Jävla jävel

Ja vad kan man säga om dagen? Jag är brun i alla fall, det är bra.
 
Suttit instängd i ett grupprum med sisådär åtta pers åt gången hela dagen, haft praktiska lektioner för ettorna, visserligen ganska roligt de första gångerna, men var jäkligt skönt när sjätte gruppen var klar också. hehe
 
Hängde på körskolan från klockan två, gjorde massa tester, fick inte godkänt på ett enda, great game.
Hade körlektion, gick bra, så, mellan två och sex har jag spenderat min tid på UJ, finns ju roligare saker att göra!
 
När jag skulle ta mig hem insåg jag att mitt fritidskort gått ut också, forever stuck in ulvåker.
Nu behöver jag verkligen ett körkort!
 
Så ska göra ett par tester till sen sova!
 
Hejhejhej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0