Jag bygger bygger upp och du river river ner

Det är så kallt överallt att jag känner för att lägga mig på marken och gråta en skvätt för den förlorade sommaren! Jag är då ingen vintermänniska. Enda jag ser fram emot den här vintern är våran skidsemester över jul, det ska bli galet mysigt!
 
Gillar fortfarande inte måndagar, var inte roligare med 4 timmars hål idag än det brukar, kändes lockande att åka hem...och stanna  där. Men det går ju sådär bra med bussar till ulvåker, och inte har jag råd med någon bil heller! Livet är inte rättvist alla gånger haha
 
Blivit inringd till lite jobb i veckan nu, äntligen! På tiden. 
Annars ser jag väl mest fram emot helgen, film och tacos och massa kompismys bara! No more utgångar for Anna förrns hon rättat till sin ekonomi efter alla körlektioner! Saknar sommaren då jag kunde köpa vad jag ville när jag ville, det var fina tider det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0