Du är ett glashus och jag är en sten, men det är du som försöker se genom mig

OJOJOJ ni fattar inte hur galet nöjd jag är just nu!
Kom på att vi hade en stor uppgift i svenskan som skulle skickas in senast ikväll, som jag inte ens hade börjat på. Sååå började med det för två timmar sen, och nu är den inskickad! Effektivt arbete jajamen. Nu återstår det bara att se om jag får godkänt på den, lite tveksamt, men galet skönt att ha skickat in något i alla fall! Bättre än ett tomt dokument.
 
Skjutsat hem systern idag, hjälpt henne att städa sen bjöd hon på mat, igen, hon är väl för snäller hon! Så vi mosade pizza och kolla film, eller ja, bakismonstret låg väl mest och gnydde i sitt hörne av soffan medans jag njöt av god mat;)
Hälsade på hos Johanna och Adam i Hjo en sväng, innan vi åkte hem igen.
 
Även fått agera chaufför åt lillebror idag också, dem får passa på nu medans jag fortfarande tycker det är roligt att köra!
 
Nu när svenskan är inlämnad och det mesta känns förbaskat bra kan jag ta mig ett par timmars välförtjänt sömn! 

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0