Damn, bad karma's a bitch

HATAR MÅNDAGAR, DET ÄR INTE ENS LITE ROLIGT.
Ååååååh suck vad jag hatar väckarklockan just denna morgonen på veckan, blä blä blä.
 
Har tre lektioner men går 8-16, ni vet vad det betyder, jajamen, håltimmar i en sisådär fyra jävla timmar.
Ska utnyttja denna tid till socialpsykiatri, körkortsteori och svenska. Kul.
 
Lär väl ta vid där när jag kommer hem igen, i alla fall teorin, ska nog försöka klara c idag, bara för att.
Ska övningsköra en sväng också här hemma, wi...ho.
 
Vill träna, men hinner inte i nuläget, det får vänta tills jag är klar med allt som har med körkort att göra, och när jag inte drunknar i stora uppgifter i skolan. Suck.
 
Vill ha jul nu, massa jul. Sälen med hela familjen känns inte alls dumt, mysigt det ska bli!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0