Dags att spara

 
Har sagt upp mitt spotify premium-konto idag, 100 spänn mer i månaden, välbehövligt nu när jag inte fått jobba så mycket!

Har alldeles för mycket utgifter för att det ska gå ihop för tillfället, det här med körkort tog verkligen kol på vartenda konto! 

Fått tummen ur och fyllt i matersättningen också, 400 spänn till där, inga stora summor men alla är bra! Speciellt nu när jag ska börja betala tillbaka till min syster, som är prio ett nu! Gillar inte att vara skyldig större summor så blir skönt att börja beta av det!


Tja, har väl gjort vad jag kan den här månaden för att spara, kryssat i massa på vakansen men det hjälper ju inte om dem inte behöver folk för tillfället, jaja!
 
Har pluggat teori fram tills nu, hjärnan kokar, dags för paus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0