Vad jag bryr mig om är att se som i slow-motion när du går sönder inuti, så som jag gjorde nyss

Skrev klart omvårdnaden och skicka in den, tack för hjälpen amanda!
Var ute och gick fem kilometer och avslutade med att springa en runda i skogen, har verkligen ingen kondis! Kändes när jag stanna, fyhelvete.

Två dagar kvar i skolan, sen är det ledigt igen! skönt.
Är taggad till tusen inför torsdag! Ska ta en runda på stan och leta nya kläder i morgon tror jag hehehe
Vill ha min lön, vill göra min piercing, vill ha sommarlov! Eller helg, eller ledigt..skolfritt överlag?

Helgen är också redan planerad! Jobb fredag kväll, jobb lördag dag, fest lördag kväll, schweeeet.

Hej


Vad jag bryr mig om nu
är att du ligger vaken
i morgontimmen när regnet slår mot fönstret
och det låter som om det går på dig
Vad jag bryr mig om nu
är att du då ser det
hur smutsigt livet blivit

Och vad jag bryr mig om nu
är att se din blick så sårad
när alla löften klingar falskt
nästa gång du lovar någon allt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0