F to the J to the O R TIS! hehe

Ojojoj vilken dag va!
Eller?

Vill ha blodpudding men den var slut på ica, jävla helvete säger jag bara. Tycker inte ens om skiten och när jag då, mer än något annat vill ha det - är skiten slut.
Död åt blodpuddingsproduktionen. Burn in hell.
- Jag tror staven börjar tära på mitt humör hehe, kul!

Hälsat på hos faster en sväng, fick veta, något försent, att jag kunnat jobba hos henne hela sommaren. Fan. Det som jag ville från början, sug. MEN fick mitt anställningsbevis idag så kändes lite bättre! Såg även min timlön och vilka dagar jag jobbat så kunde räkna ut på ett ungefär hur mycket extraklirr som kommer in på kontot i slutet av maj - mums!!!!

Blev genast på bättre humör bara av att tänka på det, väger upp det faktum att spotify inte funkar och medför att jag inte "kan" gå ut och gå...

Kollar hockey, 4-0 redan, ser braaaa ut sverige!!
Ska slänga ihop en sallad, koka en kopp te och sen sova.
Som en chef.


Hejhejhej jag är bara fjorton år,


 I'll do it again and again
I don't really care what you have to say
Cause you know - you know you're nothing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0