Stay in school kids - If you want to die

sitter med en hög av inlämningar som ska göras, den ena senare än den andra!
Har även muntliga nationella i morgon, kul.
Kan redan nu höra Mona säga "och varför har du inte lämnat in rehabiliteringsuppgiften om smärta anna?!" tja..FÖR ATT JAG INTE ÄR NÅGON JÄVLA ROBOT SOM LEVER FÖR ATT SITTA OCH SKRIVA NER MENINGSLÖSA TERMER FÖR ATT DU SKA HA NÅGOT ATT GÖRA OM DAGARNA ♥ Serriberrriiiii, hinner inte med, varför tror alla lärare att bara för att dom säger att någonting ska vara klart vid en viss tid så är det klart den tiden, eget ansvar, jo visst, men hur vore det om lärarna tog sitt ansvar och prata ihop sig lite innan dom ger oss sju inlämnar var att göra till samma datum? Everyday I'm whining! heheheheh sommarlov vore något.

Gick bra på jobbet igår i alla fall, sen blev det en spontan utgång med Lisa!
Hade väl kul ett tag i alla fall, var inte alldeles jätterockigt att gå hem från vägen mitt i natten men var skönt att sova i min egen säng i alla fall!

Vaknade upp och mådde så illa att jag var rädd för att röra mig, men kravlade mig upp runt ett när mamma ropade i alla fall,  för lite kalas. No mercy här inte! Gick en bra runda på lite mer än en timme med Elin och sofia, och elins nya tillskott wilma, söt liten schäfervalp!

Rundade av kvällen med lite pizza och bingolotto ihop med mamma, mysi!
Har även skrivit klart större delen av talet, och skickat in pm:et, lite plus får jag ! Nu är det bara resten kvar, haha skjuuut migggggggg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0