Psyket det är komplex med alla sina monster

Igår fyllde Amanda hela 18 år och det firade vi naturligtvis! Jag och Lisa plockade upp den lilla strumpan i partybilen.
Lisas bil som vi pyntat med ballonger och plakat!
På kvällen blev det utgång för hela slanten! Idag är jag seg som satan efter att ha sovit på Lisas golv men usch vad kul jag hade! Har även en sms-konversation i mobilen ifrån Micke, who the fuck is micke?

Har servat katten och förbereder en sallad att ta med till jobbet, känns som jag gjort mitt för denna förmiddag? Blir ett par timmars sömn innan arbete tror jag bestämt, vore fruktansvärt att somna över en pensionär sen. ...Eller?

Nej men ja, ah ne, tack för igår, tack för idag, tack för i morgon!
Puss o kram o grattis
hejdå från gladchey.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0