Och jag såg min ungdom trampa gasen i botten och sen köra rakt in i en bergvägg

ånejånej, klockan är massa och jag har inte börjat plugga till provet än! Attans.

fått en redovisning gjord idag och så har jag slagit på stort och gjort en inlämning i hälsopedagogiken, fan va redigt. När vi ändå pratar skola kan jag skryta med att jag fick mvg på rehab-inlämningen. Hehe.

Tog ett par timmar till att ligga vid sjötorpa med Lisa idag igen, börjar allt få lite färg nu i alla fall!

I MORGON ÄR DET FREDAG!
Fick mitt lönebesked idag - 5. 165 kr, inte helt fel att ha som ströpengar. Mums.
Ska visserligen spara allt nästan men ändå! Ett ekonomiskt steg närmare körkortet!

Nä, plugga och sova vart det.
Night people


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0