Min chans att andas in, andas ut

Nu när jag äntligen blivit klar med samhällen har jag istället fuckat upp matte B istället, bra jobbat Anna(y) Nationella gick med andra ord inte så bra som jag hoppats på..får hålla tummarna för att jag slipper skiten nästa år!

Drog iväg med Anneli, Lisa och Amanda till skultorp efter provet vid halv elva för sol och bad, slutade med att jag Lisa och Amanda låg där i all evighet haha, åkte hem runt tjugo i fem! Känns i huden nu vill jag lova. Men blir nog fint när det röda lagt sig hehehe...
Tog första doppen, väldigt sent ute i år, men skönt var det!

Vill ha heeeelgggg....ska göra klart idrottsinlämningen och kolla klart på grey, forever multitasking, sen ska jag bannemig sova!


Idomin på läpparna ♥ bränt sönder käften, skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0