man måste dö några gånger innan man kan leva

Underbart jävla väder, dör så bra
Sommar snart!!

Körningen gick bra i morse, i alla fall första timmen, sen tappade jag totalt orken att koncentrera mig och då..gick det inte lika bra. Hehehehehe tur att Anders är en man med tålamod!

Gjorde mitt muntliga tal i svenska, Håkan satt och tjata på mig hela tiden om att det var dåligt att jag inte var klar i tid för att jag var korkad nog att vara ärlig och tala om att jag glömt stödorden hemma. Äge ut gubbfansjaoet genom att köra mitt FÖRBEREDDA, tal på fem minuter! In your face.
Skönt det kändes haha usch.

Tog en gofika med choklad och jordgubbar uppe vid planksjön i falköping med Amanda och Malin!
sol, jordgubbar, skvaller och killar som badar näck, vad mer kan man begära en måndagseftermiddag?



Lille Milo var med också, sötaste jag någonsin sett tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0