It's all perfect but there's something outta place

Tjäna!
- Tjäna!

Skola och jobb igår var lite på gränsen kände jag, men det ordnade vi upp med filmkväll@ my place, jag och den där Lisa! Blev visserligen inte mycket till filmtittande för min del då jag somnade ganska så omgående. Skönt.

Ikväll har jag varit hemma hos familjen Wahlström och blivit bjuden på tacopaj av bonuspappi! Sen har jag och kära Emma suttit och gjort det vi gör bäst - inte ett dugg!
skrattat åt fåniga youtubeklipp och kollat på två b-filmer, vad mer kräver folk utav en fredagskväll egentligen?
Jag trivs.

I morgon blir det mer jobb, kvällen som tur är! schöönt.
Innan dess ska jag åka till systern med mor och mormor, gosigt.
Kanske försöker mig på det omöjliga - få mamma att kolla lite kläder med moi, hehe
Hejhejhejhej!



Somehow I'm leading someone else's life
I cut a star down with my knife
And right now I still see the way the moon plays this tune
Though our nights died

My hands shake
My knees quake
It's everyday
Same way

Somna till Joshua Radin, nämen mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0