Inte för att vara den som är den men...

painful shit is painful. Aouch.
Legat med armen i högläge sen klockan nio i morse, förjävla tur att man bara sätter in en stav vart tredje år!
Gick helt okej tills jag hörde och kände hur det gick hål på huden av mördarnålen! Det gjorde ju inte särskilt ont men sen när hon tryckte på knappen och jag riktigt kände och än en gång hörde hur den krasade fram genom vävnader och andra härligheter, då kan vi snacka lite smärta, mysigt. Men nu är den på plats i alla fall, fint!

Hunnit med att plugga lite idrottsteori, fast provet lär gå åt fanders, hehe. Tog en promenad i värmen också, inte att rekomendera.

Ne det var väl i stort sett det, har gråtit en skvätt till Glee! successs! Som jag har väntat på det, har gått i...jag vet inte ens hur länge det är längre, och väntat på att få gråta lite! Allt som behövdes var en ledsen kurt och hans pojkvän ahhaha, jag älskar mig själv.

Te och Greys anatomy, sen sova tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0