Hörde jag någon som sa fredag!? Japp, det gjorde jag.

Kalasbra dag, har fått ett prov skrivet och en gruppdiskussion klar på idrotten! Börjar verkligen att beta av den milslånga listan!

Har även varit och piercat mig med Lisa, äntligen! Gjorde inte direkt ont, hade förväntat mig att jag skulle ligga där och vrida mig i plågor, men var inte värre än ett getingstick. Nu känns det dock som naveln håller på att brinna upp hehe mes.

Kände mig för övrigt asball när jag slängde fram 10 femhundralappar och lite andra småstålar(hihi) på banken när jag skulle sätta in dom på kontot, cashflow!
- Inte direkt, var så mogen att jag satte undan 4000, så nästa vecka skriver jag in mig på körskolan, känns mer värt nu när jag har närmare 10 000 på sparkontot, JAG ÄR EN HÅRT ARBETANDE KVINNA SOM FÖRTJÄNAR ATT SKRYTA OKEJ!? Nä skoja bara, är väldans glad bara, det går bra nu kompis.

Ska in till stan och käka med mammi, handla lite och sedan blir det kullen en sväng med master-patrullen. Cool.

Hejhej! Ut och njut i sommarvädret och bada lite åt mig också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0