Gillar torsdagar, då är det bara en dag kvar tills det är fredag, score!

Torsdag morgon levererar, klockan åtta i morse när jag vakna var det 23 grader i solen, SOMMAR
Hoppas verkligen att värmen håller i sig nu.

Kollade tyvärr fel på schemat så har suttit på Arena sen fem över nio, börjar inte idrotten förrns tio i tio, kul. Tur att skolans nät sträcker sig långt hehe

Glömde prisa strålman för att hon hade tålamodet att sitta med och hjälpa mig med samhällsinlämningen i tisdags, tack tack och åter TACK! Alla borde ha en egen strålman alltså.

Sitter jag och rabblar massa ordbajs för att jag har tråkigt? JA.
Fick för övrigt mitt schema i förrgår - WIHO! Ser bra ut, åtta veckor av hälsosamt slit mot betalning, booya.
Ledig första veckan på lovet, då blir det kusten för hela slanten! Enda veckan jag är ledig, jobbar t.o.m v.33, dvs..tills skolan börjar, maffigt.


Instagram får verkligen allt att se fint, gott, bra och lite häftigare ut än orginalbilden, hehe  - törstig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0