Fredagens sista funderingar

Varför har alla mina gurlfriends gått och skaffat äckliga pojkvänner den senaste veckan för? Var inte det förbannat onödigt? Trodde ni var på min sida! Men okej, okeeeej!
Skämt åsido, ni förtjänar världen och lite till.
Och nyström du är lite mindre äcklig än dom andra, så slipper du gnälla över det sen...:)

Vad ska jag göra på stan i flera timmar i morgon? ensam? Hoppas på att jag får hänga hos bror min ett slag, orkar inte släpa runt packning på stan heeelaaa dageeeen. Suck.

Varför dras alla perversa/utstötta/konstiga/enstöriga grabbar till mig för? Vad utstrålar jag för något egentligen!? De tre kategorierna och den kategorin som säger "har aldrig tyckt om någon seriöst förut så tänkte välja ut dig till mitt offer nu, nice huh?:D" Whyyyyyyyyyyyyyyy.

Ja, sug på det ni.

God natt



Kommentarer
Postat av: Alex

Cool story bro, needs more unicorns!

2012-05-07 @ 22:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0