Du kan inte se när löven faller ner, hur fel jag är

När jag gick till bussen efter jobbet, i solnedgången och med hellström i hörlurarna så tänkte jag...vad fasen har man att gnälla om egentligen? Vad är väl ett par törnar lite här och var! Euforisk.

Nu har jag i alla fall plockat i ordning här hemma och slängt in lite tvätt i maskinen, känner mig så vuxen!! Och sjukt redo för att flytta hemifrån, hehehe..
Kom på att det inte går en enda buss i morgon i tid till jobbet, bra anna, bra(y) Den där pappan förvånade genom att ställa sin klockan på 05:00 för att komma och skjutsa mig...hände där? Men som sagt, jag gnäller inte, jag får ju sova längre och det gillar jag!

Är som en fiskpinne efter mopedresan(jag veeet) hem så ska ta en redigt varm dusch, slänga i mig en sallad och sen sova! I morgon efter jobbet är det 100% som gäller! Weeihooo!

Ha en bra helg people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0