Dag två in hell

vaknade upp efter två timmars sömn och kände för att hugga av mig armhelvetet, kan inte stämma att det ska göra så ont, usch. Fick order av mamma att ta en ipren och gå och lägga mig igen, såg tydligen, jag citerar "förjävla risig ut" haha. Blä.

Vaknade upp runt tolv och insåg att det var rena sommaren ute idag igen, det gillar jag, mums!
Gjorde en rödlökssallad och tog en tvåtimmars promenad, new life, so on.

Har övningskört för andra gången i hela mitt liv idag också, gick ganska bra faktiskt!
Bara det där jävla dragläget som inte riktigt vill samarbeta hähä..äh..
Gjorde en förjävla snygg parkering på ica, ska nog lägga upp bilden någon dag. Svinnöjd :)

Ah ne, i morgon väntas första skoldagen på en vecka, nationellt i engelska och idrott är väl istort sett vad som står på schemat!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0